geen online inchecken

Vanmorgen geprobeerd om online in te checken, NIET gelukt!!
Contact met Lufthansa gehad, ze kunnen ons niet helpen, Paula mag mee en Peter moet morgen op Schiphol bij de balie inchecken.
Naam Hartog schijn niet gekoppeld te zijn met een E-ticketnummer. Bij Lufthansa kunnen ze wel zien, dat alles klopt, maar verder kunnen ze niets in de systemen aanpassen. Blijft een wazig verhaal, als ex-ITer vind ik dit maar vreemd. Maar ja, morgen zijn we toch op tijd op Schiphol, dus we gaan het daar weer regelen.
Lijkt of ze het expres doen, is niet de eerste keer, dat we problemen hebben. We worden al erg ervaren, hoe we dit soort problemen moeten oplossen.

Dit bericht is geplaatst in voorbereiding. Bookmark de permalink.

3 reacties op geen online inchecken

  1. Willemien schreef:

    Wat belachelijk zeg! Ik word wel eens helemaal gek van die bureaucratie, waar is de tijd dat je gewoon persoonlijk geholpen werd??
    Hoe dan ook, gelukkig dat jullie ervaren zijn en het hoofd koel houden, knap hoor!
    Gewoon genieten, het komt in orde!! Straks lach je erom… toch??

  2. petra guerand schreef:

    Ja, lieve mensen, het is nu echt de laatste loodjes! Nog even en dan staat de taxi voor. Ga vanavond maar lekker vroeg jullie mandje in. Gaat Paula alleen en Peter weer mee terug naar Mijdrecht? Nee hoor, gaan jullie er maar samen van genieten. Tot morgen Jaap en Petra xxxx (Wij weten nog niet wie er van ons tweeën komt. Het is gewoon wie het eerst wakker is. Dus suprise!!)

  3. Fred schreef:

    Jeetje wat klinkt dat vreselijk: ex-ITer. Maar ik zou wel willen dat ik dat ook was.
    Helaas moet ik het nog even zonder de toevoeging ex doen.

    Is het dan alweer zolang gelden dat je nog in de IT werkzaam was?
    Je weet toch nog wel (oudje) dat in de IT altijd alles werkt volgens de wet van Murphy?

    Groetjes, Fred

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *